Saturday, September 25, 2010

ای مردم ایران، من رو بکنید رهبرتون


ای مردم ایران، من رو رهبرتون کنید، یک کاری میکنم در مدت سی سال برسین به آمریکا. اول از همه باید برین تو خیابون ها و شعار بدین:

 لاو تو یو اس ای
لاو تو یو اس ای

بعد بگین:

عشق منی یو اس ای، ظلم شکنی یو اس ای

نه این دومی بیشتر برای خنده خودمونه.  ولی شعار اولی مثل توپ تو آمریکا میترکه.  چون چند تا چیز رو با هم نشون میده.  یک - مردم ایران از آمریکا کمک میخوان، دو- ازشعارهای تحمیلی گذشته پشیمون هستند. سه- مردم با حالی هستند و اهل مزاح، عشق، همکاری و نه دشمنی.  این  شعار"لاو تو یو اس ای" کدورت های گذشته رو با شوخی بر طرف میکنه و تو تمام روزنامه ها و تلوزیون ها پخش میشه.  تازه به مراتب بهتر از اون الله اکبر قبلی است.  الله اکبر یعنی ما هنوز خریم.  حالا باز "آمریکا اکبر" یک چیزی یا "دموکراسی اکبر".    ء

یک شعار دیگه که میتونه مثل توپ تو آمریکا صدا کنه، شعاریست که متاسفانه مردم ایران معنیش رو نمیفهمند و از روی سوء تفاهم ازش میترسند.  حالا من توضیح 
میدم. این جمله انگلیسی در فارسی اشتباه تلقی میشه.  جمله "بام آی رن" یعنی با بمب جمهوری اسلامی را ساقط کنید (نه مردم رو) که چیز خیلی خوبیه.   و بام به معنی صاف کردن مرز و بوم نیست و لطفا آن شعار مسخره چو ایران نباشد رو سر ندین جون من، خیالات بسه.  پوزش میخام از دوستان ولی حمله آمریکا حمله دشمن نیست. حمله دشمن دشمن است، کسی که میتونین در صورت بلوغ فکری باهاش معامله کنید.  ء


بعد از این شعار ها من با اجازه و از طرف مردم ایران با رفقای آمریکایی و اسراییلی گاوبندی و معامله میکنم چون من تخصصم زند و بند مالی است.  بهشون میگم مردم ایران راغب هستند وعاقل، شما پس فردا نباید مثل عراق بچه داری کنین با ایرانیها. مردم ایران قول میدن فقط یک ماه مزاحم شما بشن. بیایید رژیم رو ساقط کنین، ما مردم ایران خرج جنگ یک ماهتون رو کم کم با پول نفت میدیم، پول زیادی هم نمیشه.

بعد هر کسی در هر زمانی با این دولت همکاری کرده محاکمه میشه و خوب و بدش میاد تو ترازو از بنی صدر تا سروش و موسوی و احمقی.  هیچکس هرگز اعدام نمیشه تا ابد چون ما از همه جهان میخواهیم جو بزنیم در انسانیت. ولی همه شون حساب پس میدن.    ء

مردم و دولت آمریکا نمیخوان وارد جنگ بشن به سه خاطر:یک- خرج زیاد (پول و کشته) و دو- پیامد های بعدی به خاطر بی عرضگی مردم کشورهایی مثل عراق و سه- نا رضایتی مردم منطقه در مورد دخالت آمریکا و ننه من غیبم اونها تا ابد.  مردم ایران هم کمی بی عرضه هستند ولی اگر از قبل نقشه کشیده باشند و مردم ایران و آمریکا تفاهم داشته باشند اشکال خیلی کمتره خواهد بود.  همه کارها رو با معامله و زند و بند و تفاهم میشه حال کرد، یعنی حل کرد.   ء 

این  مطلب کمی جدی و کمی شوخیست ولی به آن فکر کنید.

No comments:

Post a Comment