Wednesday, September 15, 2010

راهنمای مکالمه با بعضی ایرانی ها

آنچه شما میگویید و
آنچه بعضی از ایرانی ها می شنوند

من به خدا ایمان دارم
من با جمهوری اسلامی هستم

خدایی وجود ندارد
من کمونیستم

شاه بدی هایی داشت
من حزب الهی هستم

شاه روی هم رفته به ایران خدمت کرد
من شاهی هستم

دین زرتشت از اسلام  بسیار برتر است ولی باز یک مذهب است
من کمونیستم






فرهنگ ایرانی اشکالاتی هم دارد
من یک عرب کمونیستم

 دربعضی مواقع حق با جمهوری اسلامی است
 من لباس شخصیم

اعراب نژاد پستی نیستند
 من لباس شخصیم

مساله کودکان خیابانی مشکل بزرگی است
من تو خیابون بزرگ شدم

 مشکل تجاوز به کودکان مساله ای جدی است
در بچگی به من تجاوز شده

به حقوق زنها احترام بگذاریم
من قبلا زن بودم

اگر غرب نبود ایران بسیار عقب تر از امروز بود
من جاسوس آمریکا هستم

از حیوانات حمایت کنیم
من تو طویله بزرگ شدم

از محیط زیست دفاع کنیم
من همجنس باز هستم

اسم من محمد است
من یک عرب با لباس شخصیم



من مخالف بینش اسلامی هستم
تمام کتب اسلامی باید سوزانده شود و همه مسلمانها کشته


شعر خیام و حافظ نگرش منفی و فرهنگ شکست می آموزد
تمام کتب این شعرا باید سوزانده شود


رفتار ایرانیآن بخردانه نبوده است
ما باید باقالی بار خود کنیم و کاه بخوریم




No comments:

Post a Comment