Saturday, October 16, 2010

احادیث اسلام

from:     http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1456832415694&set=a.1456831975683.2057176.1079860838

ابو سعید ال خودری از قول محمد نقل میکنه: آیا شهادت یک زن نصف شهادت یک مرد نیست؟ زنان گفتند: بله. محمد گفت: این به خاطر این است که زنان ناقص العقل هستند.Al Hadis, Boek 2, p 692

ابو سیرما به ابو سعید الخدری گفت: آیا در باره بیرون کشیدن آلت تناسلی خود از آلت تناسلی زن در هنگام ارضا جنسی‌ (بیرون آمدن آب منی‌) جیزی از محمد رسول الله شنیده ای؟ ابو سعید گفت: بله، و اضافه کرد: ما با رسول الله در حمله به بیل موستلیق تعدادی زن زیبای عرب را به اسیری گرفتیم و جون از زنان خود دور بودیم و از فقدان سکس با آنها رنج میبردیم، میل داشتیم که با آن اسیران زن سکس کنیم. پس تصمیم به این کار گرفتیم با این شرط که آب منی‌ خود را در درون آلت تناسلی آنها نریزیم. اما فکر کردیم که ما که این کار را می‌کنیم در حالی‌ که رسول الله با ماست، جرا از او سؤال نکنیم؟ پس از رسول الله پرسیدیم و او گفت: لازم هم نیست که موقع خارج شدن آب معنی‌ آلت خود را بیرون بکشید، جون خدا از قبل تصمیم گرفته که جه کسی‌ به دنیا خواهد آمد و جه کسی‌ به دنیا نخواهد آمد.
Sahih Muslim, Book 8: The Book of Marriage (Kitab Al-Nikah) Number 3371:

یک جمعی که محمد حضور داشت حرف از آمدن آب منی‌ مرد بیرون از آلت تناسلی زن پیش آمد، محمد پرسیده جرا این کار را می‌کنید؟ آنها گفته اند: مردی است که همسرش باید به نوزاد تازه متولد شده شیر بدهد و آن مرد هنوز نمیخواد بجه دیگری درست کنه. مرد دیگری هم است که با گنیز خود رابطه جنسی‌ داره و دوست نداره که از آن گنیز صاحب بجه بشه. محمد گفته: این کار عیبی ندارد، ولی‌ کسی‌ که باید به دنیا بیاد، قبلا از طرف خدا تعیین شده.
Sahih Muslim, Book 008, Number 3371:

یک جمعی که محمد حضور داشت حرف از آمدن آب منی‌ مرد بیرون از آلت تناسلی زن پیش آمد، محمد پرسیده جرا این کار را می‌کنید؟ آنها گفته اند: مردی است که همسرش باید به نوزاد تازه متولد شده شیر بدهد و آن مرد هنوز نمیخواد بجه دیگری درست کنه. مرد دیگری هم است که با گنیز خود رابطه جنسی‌ داره و دوست نداره که از آن گنیز صاحب بجه بشه و آن گنیز (ام ولد) بشه. محمد گفته: این کار عیبی ندارد، ولی‌ کسی‌ که باید به دنیا بیاد، قبلا از طرف خدا تعیین شده.
راجع به (ام ولد) در حدیث بالا باید توضیح بدم که این قانون برده داری اسلامی است: در مذهب سنی اگر یک گنیز از یک صاحب خود بجه دار بشه، درجه اجتماعی او از گنیز به جیزی ما بین گنیز و زن آزاد ارتقا پیدا میکنه و صاحب او دیگر حق فروختن آن گنیز را نخواهد داشت و به محض مردن صاحبش آزاد خواهد شد. این درجه معروف است به (ام ولد) که معنی‌ این کلمه به فارسی‌ مادر بجه است. در مذهب شیعه آن زن به شرطی آزاد خواهد شد که بجه او هنوز زنده باشد و قیمت آن گنیز از ارث بجه کم خواهد شد.
Sahih Muslim, Book 008, Number 3377:

در جنگ حنیان مسلمانان محمد سپاهی را به اوتاس میفرسته و سپاه مسلمانان در آن جنگ پیروز میشن و اسیران جنگی میگیرند. سپاهیان محمد از اینکه به گنیزان به اسارت در آمده تجاوز کنند، خودداری میکردند. جون آن گنیزان متأهل بوده و شوهرانشان همراه آنان بودند. محمد آیه نازل کرد که: و نيز زنان شوهر دار بر شما حرام شده اند ، مگر آنها که به تصرف شما، درآمده باشند. سوره النساء آیه 24 .در کنار این آیه محمد فقط این شرط را گذاشت که بایستی‌ صبر میکردند زمان قاعدگی آن گنیزان به سر بیاد.
Sahih Muslim, Book 008, Number 3432:

محمد گفته که اگر زنی‌ شبی‌ بدن خود را در اختیار شوهر خود قرار نده. تمام آن شب فرشته‌ها آن زن را لعنت میکنند تا موقعی که آن زن به رختخواب شوهرش برگرده.
Sahih Muslim, Book 008, Number 3366:
address of Hadith:
http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/muslim/008.smt.html

مردی به نام بصره با دختر باکره با حجابی ازدواج کرد. اولین بار که با او سکس کرد، فهمید که حامله است. از محمد سؤال کرد که باید جکار بکنه. محمد جواب داد: آلت تناسلی آن زن بر تو حلال است. آن بجه برده تو خواهد شد. وقتی‌ بجه به دنیا آمد آن زن را شلاق بزن و سخت تنبیه‌اش کن.
Sunan Abu-Dawud, Book 11 Marriage (Kitab Al-Nikah):

محمد گفت: وقتی‌ مردی ازدواج میکنه یا گنیزی را از بازار میخره باید بگه: خدایا این زن را صالح کن و از شرارت احتمالی‌ این زن به تو پناه میبرم. اگر کسی‌ هم خواست شتر بخرد، سوارش بشه و همین حرف‌ها را تکرار کنه.
Sunan Abu-Dawud, Book 11, 2155:

address of Hadith: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/011.sat.html

محمد به گروهی از زنان گفت: بیشتر شما به جهنم خواهید رفت. زنان پرسیدند جرا؟ محمد گفت: شما خیلی‌ نق میزنید و از شوهرانتان ناسپاس هستید. بعد محمد گفت: شما ناقص العقل هستید. زنان پرسیدند جطور؟ محمد گفت: آیا نه این است که شهادت شما نصف شهادت مرد ارزش دارد؟ این از این است که عقل شما کم است.
Al Hadis, Boek 3, p 137

ابن مسعود گفت که از محمد شنیده: زن درست مثل یک الت تناسلی متحرک است وقتی بیرون از خانه راه میره، شیطان با جشم‌های شهوت آلود به او نگاه میکنه.
Al Hadis, Boek 2, p 692

این حدیث این را نشان میده که در نظر محمد زنان فقط آلت تناسلی متحرکی بودند برای استفاده جنسی‌ مردان. جای تعجب نیست که دستور داد زنان از سر تا به نوک انگشتان باید خود را در جادر بپوشانند. جون خودش احتیاج داشت که به این وسلیه شهوات جنسی‌ خود را بتونه تحت کنترل داشته بگیره. به همین خاطر در سوره نسا آیه ۳۴ به زنان دستور میده که در غیبت شوهرانشان حفاظت کنند (حافظات للغيب بما حفظ اللّه) از جیزی که الله میخواد آنها از آن حفاظت کنند. این آیه دستور میده که زنان باید از آلت تناسلی خود به خاطر شوهرانشان حفاظت کنند. همجنین این آیه پست بودن جایگاه زن در نظر محمد را نشان میده. در نظر محمد زنان جیزی بیشتر از یک شی‌ جنسی‌ و آلت تناسلی متحرکی برای ارضا شهوات مرد نبوده اند. در هیج جای قرآن نیامده که مرد باید به خاطر همسرانشان از آلت تناسلی خود محافظت کنند یا در غیبت زنانشان از سکس جشم پوشی کنند. یک مرد میتونه حتی در غیاب همسرش با مرد دیگری سکس کنه تا تا موقعی‌ که همسرش به خانه برگرده. این کار مرد در سوره نسا آیه ۱۶ حمایت میشه.
سوره النساء آیه 16: مردانی که با هم سکس میکنند را بيازاريد و چون توبه کنند وبه صلاح آيند از آزارشان دست برداريد زيرا خدا توبه پذير و مهربان است.
این در حالی‌ است که در سوره نسا آیه ۱۵ زنی‌ که فقط با حرف جهار شاهد متهم به سکس با غیر از شوهر خود میشه را باید در خانه محبوس کرد تا موقعی که بمیرند. در حالی‌ که اگر جهار نفر که بدخواه همسر کسی‌ باشند، می‌تونن جنین نقشه‌ای بریزند و زن بدبختی را به این کار متهم کنند. همانطور که می‌بینید در اسلام هر گونه اکتشاف و کنجکاوی جنسی‌ برای زنان با مرگ جواب داده میشه. در حالی‌ که انحراف مردان توسط الله مهربان قابل بخشش است. جنین عدالتی را تنها در کتابهای مقدسی مثل قرآن میشه پیدا کرد.
در سوره نسا آیه ۳۴ دستور میده از زنی‌ که فقط از نافرمانیشان بیم دارید و قانونا هنوز عمل خلافی انجام نداده اند را نصیحت کنید اندرز دهید و رابطه جنسی‌ خود را قطع کنید و کتک بزنیدشان. اینجا دقت کنید که مردی که اقتصاد خانواده در اختیار اوست. همجنین طبق شریعت اسلام حق داشتن ۴ زن عقدی و بی‌ نهایت گنیز را دارد و بدون اجازه آن گنیزان حق تجاوز جنسی‌ به آنها را هم دارد، از قطع شدن رابطه جنسی‌ او با آن همسر مشخص زیانی نخواهد دید. و این زن بدبخت است که با دیدن سکس شوهر خود با زنان قانونی دیگرش رنج خواهد برد و از نظر روحی‌ و روانی‌ در خود خواهد شکست. مثل ماشینی که جهار تا جرخ داره و تعدادی لاستیک زاپاس در صندوق عقب. این ماشین با پنجر شدن یک جرخ هم میتونه حرکت کنه. در اینجا شاید بعضی‌ بگویند که مسله گنیز امروزه دیگر منتفی شده. ولی‌ ما در باره قانونی صحبت می‌کنیم که الله برای همه زمان‌ها و مکان‌ها گذاشته و قابل تغییر نیست. راجع به عدالت خدایی صحبت می‌کنیم که خود را عادل و حکیم میخواند و دینش را بدون نقصان میداند.
همجنین محمد آنقدر به خود بی‌ اعتماد بود که فکر میکرد که نشان دادن قدرت بدنی مرد و نشان دادن خشونت فیزیکی‌ و جسمی‌ در مقابل زنان میتونه دلیلی بر بالاتر بودن جایگاه مرد نسبت به زن باشه، به خام خاطرمردان را توصیه و تشویق کرد تا زنان را کتک بزنند. مساوی بودن ارزش زن و مرد در اسلام وجود خارجی ندارد.
عمر از محمد نقل میکنه: هیج مردی لازم نیست به خاطر کتک زدن همسرش محاکمه بشه. Al Hadis, Boek 1, p 215
این حدیث به این خاطر گفته شده که زنی‌ پیش محمد رفت و از شوهرش شکایت کرد که وقتی‌ نماز میخواند، شوهرش او را کتک میزند. محمد به او توصیه کرد که وقت نمازت را عوض کن یا نماز‌هایت را کوتاه تر بخوان تا شوهرت بتونه به کتک زدن تو ادامه بده.
آیا این پایان کار بود یا اینکه محمد در پایمال کردن و کوبیدن زن از این هم فراتر رفت؟ اگر جنین سوالی را از خود میکنید، هنوز براتون سورپرایز تعجب انگیز بیشتری از ماهیت واقعی محمد دارم. ایشان اجازه داد تا عمل غیر انسانی ختنه زنان انجام بگیره، در حالی که راحت با یک جمله میتونست به این عمل کثیف و جنایات آمیز پایان بده. در این نوع ختنه ﮁوﮁوله زن بریده میشه، و حاصل عمل این است که یک زن هیجوقت نمیتونه در سکس به اوج شهوت برسه و ارضاء جنسی کامل بشه و این کار از نظر انسانی یک جنایات وحشیانه است در حق یک زن. بعد از بریدن ﮁوﮁوله زن، سوراخ ورودی آلت زن با نخ و سوزان دوخته میشه و فقط یک سوراخ کوجک به اندازه سر یک جوب کبریت را باز میذارن که بتونه ادرار کنه. و این دهانه دوخته شده آلت زن در شب اول عروسی به صورت وحشتناکی پاره میشه، در حالی که آلت تناسلی زن رشد کرده و بزرگتر شده و نخ بخیه عمیقا در درون گوشت جا گرفته و جزئی از گوشت شده. نمیدونم میتونید مجسم کنید که وقتی این گوشت در اثر فشار آلت مرد پاره میشه، ان زن بدبخت جه قدر درد را باید تحمل کند. فکر نکنید که این کار فقط در آفریقا انجام میشه. در ایران، یمن، پاکستان، سوریه، مصر و بسیاری از کشور های اسلامی این جنایات ضد بشری انجام میشه. حالا در بعضی کشورها کمتر انجام میشه و در بعضی کشورها بیشتر. من خودم در حصیر اباد اهواز جستجو کردم و زنان زیادی را ختنه شده یافتم. در جنوب ایران این کار به صورت عادی انجام میشه. در ایران اکثرا فقط جوجوله بریده میشه و دهانه آلت دوخته نمیشه. به همان خاطر در سفرهایم به آفریقا به یک زن و یک دختر مبلغ ۱۲۰ دلار دادم تا فقط بتونم آلت تناسلی شان را با جشم خود ببینم و از نزدیک مطالعه کنم. باور کنید یک هفته حالم بد بود. گرامیان، وقتی جای این بخیه ها پاره میشه، آلت زن مثل یک تیکه گوشت پاره پاره شده جنان زشت میشه که آدم حالش به هم میخوره نگاهش کنه، جه برسه به همخوابگی. وقتی ان دو زن را مورد مطالعه قرار میدادم و با دست آلت آنها را وارسی میکردم، از آنها پرسیدم که جه احساسی دارند، گفتند که مثل این است که از نظر بدنی ناقص هستیم. این حرف را با جشمعانی مملو از اشگ میزدند. بانوان گرامی مرا ببخشند که مجبورم بعضی‌ کلمات را استفاده کنم تا بتونم منظورم را بدرستی برسونم. این جنایات را فقط میشه در ادیان سامی پیدا کرد.
محمد گفت: ختنه برای مردان باید انجام بگیرد، و ختنه زنان اجبار نیست، ولی‌ می‌تونن تصمیم به انجام آن بگیرند. Al Hadis, Boek 1, p 738
به اندازه کافی جوانب منفی اسلام دیدیم، اجازه بدید که یک نگاهی به جوانب مثبت اسلام بیاندازیم. محمد گفته که مرد برای ازدواج با زن کادویی به زن بدهد که امروزه مردان جواهرات میدن. جیزی که مسلمانان ان را نشانه رحمت و لطافت اسلام نسبت به زن میشمارند و در کوی و برزن بر طبل میکوبند. ولی اشتباه نکنید. حدیث بعدی را با دقت بخونید:
عقبه بن عامر از قول محمد نقل میکنه: دلیل اینکه در ازدواج مرد باید کادوی زن را بده این است که شکر الله را به جا آورد از اینکه الله اجازه داده مرد بتونه از آلت تناسلی زن به صورت قانونی استفاده کنه. به زبان عامیانه خودمان بتونه زن را(نکاح=انکح) بکاید. Al Hadis, Boek 2, p 657
از نظر محمد یک مرد باید برای استفاده از آلت یک زن به آن زن جیزی بپردازه. معنی این کار این است که مرد با زن خود مثل یک فاحشه رفتار کنه قبل از اینکه بتونه قانونا از بدن آن زن استفاده جنسی کنه. این بدان معنی است که قانون ازدواج در اسلام به این خاطر پایه ریزی شده تا به مرد سکس مشروع عطا کند و رضایت و را جالب کند، بقیه جیزها مهم نیستند.
کمی صبر کنید! آیا اسلام فاحشگی را ممنوع نکرده؟ صد در صد، در حدیث بعدی به این مسله اشاره شده:
فروختن گربه، سگ (به غیر از سگ کاری) و اجاره دادن فاحشه حرام است. Sahih Muslim Hadith, hoofdstuk 619
این حدیث با ادعای ما مبنی بر فاحشه شمردن همسر از طرف مرد در تضاد است. اما قرآن مملو از این نوع تضاد ها است. اما ما از بد قضاوت کردن پرهیز کرده و این مسله را بیشتر باز خواهیم کرد
بر میگردیم به مسله کادو دادن مرد به همسرش در هنگام ازدواج. محمد کسی نبود که اجازه بده مردم راجه به حرف هایش سفته سازی کرده و تفسیر کنند. ایشان بایستی توضیح میداد که منظورش از کادو دادن به همسر جه بوده و این کار را در کتاب ال حدیث کتاب دوم صفحه ۶۵۹ انجام داده. ایشان گفتند: یک مشت جو یا خرما کافی خواهد بود
این حدیث نشان میده که زن در اسلام نه تنها مثل یک فاحشه دیده میشه، بلکه فاحشه ای که ارزشش بیشتر از یک مشت جو یا خرما نیست.
ابو حریره از محمد نقل میکنه: هیج زنی حق ندارد زنی را به عقد کسی در بیاورد، همجنین حق ندارد خود را به عقد کسی در بیاورد. هر کس این کار را انجام دهد، مرتکب زنای محصنه شده.
در اینجا محمد حق طبیعی زن را از انتخاب همسر آینده خود سلب کرده. این حق زن به مرد داده شده. معنی این کار این است که یک زن بیوه نمیتونه در مورد ازدواج دختر خود تصمیم نهایی را بگیره و این کار باید توسط برادر عروس یا فامیل مرد انجام بگیره.
مثل اینکه مردان آزادی کافی نداشته اند تا زندگی زنان را تحت کنترل خود بگیرند که محمد در اینجا اختیارات مردان را بیشتر کرده.
در جریان یکی از جنگ های اسلامی شمشیر زنان محمد با نا امیدی پیش محمد آمدند. در حدیث بعدی بیشتر توضیح داده. ما در کنار محمد میجنگیدیم و زنانمان همراه ما نبودند. از شدت فشار شهوت با کنایه از محمد پرسیدیم: آیا ما باید خود را اخته کنیم از بی زنی؟ محمد اجازه داد که ازدواج موقت کنیم. و ما هم همگی با یک زن ازدواج موقت کردیم که غالبا سه هفته بود. با ان زن هم کادویی دادیم که عبارت بود از یک مشت گرد و خاک.
در اینجا محمد به مسلمانان خیلی روشن میگه که فاحشه هایی که آنها با یک مشت خرما خریده بودند و در ان موقه آنجا حضور نداشتند را فراموش کنند واز یک قربانی و فاحشه جدید با قیمتی ارزانتر لذت ببرند. بخشش الله نسبت به مردان تعجب آور است.
در کشور های متمدن این کار تجاوز جنسی شمرده شده و مجازات دارد. ولی آخوند ها با توصل به سوره المائدة آیه 87 این کار را مجاز میدانند. به خاطر همین هنوز مسلمانانی هستند که این کار را انجام میدهند.
اي کساني که ايمان آورده ايد ، چيزهاي پاکيزه اي را که خدا بر شما حلال کرده است حرام مکنيد و از حد در مگذريد که خدا تجاوز کنندگان از حد را دوست ندارد سوره المائدة آیه 87
شهوت محمد جنان زیاد بود که وقتی که پای یک زن در میان بود، حتی آیه های قرآنی که خود به مردم داده بود را فراموش میکرد که به آنها عمل کند. ایشان وقت نداشت که ان آیه ها را دست کم اصلاح کنه. یک نمونه ازدواج ایشان با صفیه یهودی بود. بعد از آنکه محمد پدر و شوهر صفیه را کشته بود، نمیتونست صبر کنه برای اجرای روش اسلامی مثل کادو دادن، خواستگاری و جشن ازدواج. حتی محمد قانون خود را هم زیر پا گذاشت و صبر نکرد تا زمان عده ان زن بگذره. محمد صفیه را به عقد خود در آورد و با او نزدیکی کرد در روی ریگ های بیابان مملو از خون خشک شده گشته شدگان از جمله خون پدر خود صفیه. این کار تجاوز جنسی است، ولی برای محمد این کار یک ازدواج زیبا و لذت بخش، تایید شده از طرف الله مهربان بود.
جقدر زننده است که قرآن و حدیث را بخوانیم و درک ظالمانه و غیر انسانی محمد از زن را ببنینم.
عبد رحمان بسلام از قول محمد نقل میکنه: تو باید با دختر باکره ازدواج کنی، به خاطر اینکه آنها دوست داشتنی، قابل بارداری و خیلی قانع هستند. Al Hadis, Boek 2, p 638
این حرف محمد روشن است و احتیاجی به تفسیر ندارد. لیست جنایات محمد هنوز ادامه دارد. به عنوان مثال یک مرد فقط با سه بار تکرار کلمه طلاق میتونه زن خود را طلاق دهد. زن جنین اختیاری را ندارد. مرد میتونه تا جهار تا زن عقدی بگیره، ولی این حق از زن گرفته شده. مرد میتونه در غیاب همسرش با همجنس خود، خودش را ارضاء کنه، و این کار تشویق شده توسط قرآن که گفته در بهشت پسرانی زیبا رو به مردان مومن عطا خواهد شد. ولی یک اشتباه، از هر نوعش توسط زن با مرگ جواب داده میشه. شاید اینجا بعضی ها بگویند که در اسلام هیج امیدی برای زنان وجود نمیماند. ولی اشتباه نکنید. الله اجازه داده تا زنان هم وارد بهشت الله که بی شباهت به یک جزیره مملو از سکس است شوند و جز یکی از هفتاد و دو فاحشه مرد مومن در آیند و انتظار بکشند که وقتی‌ مرد مومن بهشتی از حوری ها خسته شد شاید او را به اتاق خواب خود خواهد طلبد. ولی سوال این است که آیا وارد شدن زنان به بهشت به همین راحتی است؟ برای این کار ان زن باید تمام عمرش آماده باشه تا هر وقت و هر جا که شوهر خواست، شهوت او را ارضاء کند. با این کار زن یک بلیت به بهشت مملو از شهوت جنسی الله دریافت خواهد کرد. این که کار راحتی است. جون لازم نیست که ان زن باهوش باشد یا شخصیت آنجنانی یا حتی کار های خوب در راه خدا مثل جنگیدن و گردن زدن کافران را انجام دهد. فقط مثل یک برده جنسی از شوهر خود تماما اطاعت کنه و بدن خود را در اختیار او بگذاره. اگر این کار را بکنه، میتونه وارد بهشت بشه و شاهد شهوترانی شوهر خود با ۷۲ حوری و ۲۸ پسر بجه خوشگل وتپل مپل باشه. به این ترتیب رویای زنان مسلمان به به واقعیت خواهد پیوست. جای تعجب نیست که زنان محمد به خاطر نوبت همبستری شان هر شب با گفگیر و ملاقه به جان هم میافتادند یک دست کتک کاری حسابی با هم میکردند. در حدیث بعدی دلیل این کار را میتونیم بفهمیم.
امه سلمه از قول محمد نقل میکنه: زنی که میمیره در حالی که شوهرش از و خوشنود است. این کار در حدیث بعدی بیشتر روشن میشه.
تل بن علی از محمد نقل میکنه: اگر مردی زنش را برای سکس صدا کنه، ان زن باید بدن خود را در اختیار و قرار دهد، حتی اگر زن در حال نانپزی در تنور است
Al Hadis, Boek 1, p 211
علی از قول محمد نقل میکنه: در بهشت یک بازار است که در ان جیزی خرید و فروش نمیشه. اما مردان و زنان در ان بازار هستند که اگر مردی از زیبا رویی خوشش بیاید، میتونه با ان زیبا رو سکس کنه.

عدالت اسلام را ببینید، آیا زنان هم حق دارند ۷۲ مرد باکره و ۲۸ دختر بجه دریافت کنند؟ آیا زنان حق ندارند از عدالت الله به صورت مساوی بهره مند شوند؟
خودتون میتونید تصور کنید که مرد مسلمانی که با زن مسلمان را اینطور رفتار میکنند، جطور با زنان غیر مسلمان رفتار خواهند کرد.
عایشه نقل میکنه که وقتی محمد برای آخری بار بیمار شد، از خود میپرسید، فردا پیش کدام یک از همسرانم خواهم بود. محمد در ان حال بیماری امیدوار بود که پیش من باشد. زنان دیگر محمد این اجازه را دادند تا من به جای نوبت آنها پیش محمد بمانم و من پیش او بودم تا روزی که جشم از این جهان بست. Al Hadis, Boek 2, p 682-683


تصور کنید یک پیر مرد مقدس فرستاده الله که در آغوش همسر ۱۷ ساله اش در حال مرگ است، هنوز خیال بافی میکنه که روز بعد با کدام یک از همسرانش سکس خواهد
داشت. جه پیامبر بزرگی بود این مرد. محمد انقدر از خرد و هوش زنان می‌ترسید که در حدیث بعدی به مردان مسلمان گفت: الحدیث کتاب 1 صفحه 586 یک مرد حق ندارد بین دو زن راه برود. با این همه متأسفانه بسیاری از زنان مبلغان و مدافعان اسلام هستند. این پست را گذاشتم تا شاید زنان کشورم به اشتباه خود پی‌ ببرنند. ایمان یعنی‌ صبر نکردن برای اثبات جیزی

منبع این مطلب در آدرس زیر است
http://www.flex.com/~jai/satyamevajayate/libido.html


امیدوارم که ایرانیان روزی به پا خیزند و این زنجیر بردگی اسلام را از دست و پای خود باز کنند

made by dl660k

(persianatheism) at youtube
Dan Bahrami at Face book

No comments:

Post a Comment