Monday, October 11, 2010

دلیل موفقیت اسلام >>فرهنگ رشوه جنسی به مردان

چیزی که در اسلام بسیار عجیب است اینه که مرد همیشه حرفش درسته و حتی یکبار کسی به حرف زن در برابر مرد توجه نمیکنه. از کجا معلوم در مورد دعوا جق با زن نباشه؟ خوب پیداست که از نظر اسلام، زن کالایی بیش نیست و نظر نداره. من فکر میکنم، یکی از دلایل موفقیت اسلام، رشوه جنسی (۴ زن) و حقوق برتری است که به مردها میده. حتی به یاد ...دارم، بعد از انقلاب ۵۷، با همه ناراحتی های مردم، بعضی مردها زن دوم میگرفتند و شاید بدشون هم نمی آمد.



 One reason for the successful prevalence of Islam since its conception, is the sexual bribe (4 women, sex with prisoners) and all superior rights it provides to men. I remember even after the 1979 revolution, despite all the complaints from the public, some men would quietly take second wives and perhaps were not unhappy about that bonus in their lives.  makes one sick.  I, for one, am ashamed of having been born a Muslim man.
 

مرد ها اکثرا نمیدونند چقدر از نظر نیروی ماهیچه ای قوی تر از زنها هستند. در بعضی زوجها مرد ۱۰ برابر زن قدرت داره.  اگر مردها واقعا این تفاوت رو میدونستند هیچ گاه دست روی زنها بلند نمیکردند.  در کشور ما، آمریکا، دست بلند کردن بر روی هر زنی به اندازه کتک زدن یک بچه ۶ ماهه شرم آور به حساب میاد.  خانم و آقای توی این عکس در یک ورزشگاه شاید وزنه هایی رو استفاده کنند که ۵ برابر با هم اختلاف داشته باشه. 
؛

البته من از زور ماهیچه فقط صحبت کردم، قدرت فکر و اراده در انسانها بسیار با هم تفاوت داره. زنان ایران بهشون بسیار بیشتر ظلم شده و مجبور شدند مبارزه کنند. مردان و زنان ایران زور مبارزه با این رژیم را ندارند و باید از آمریکا و اسرائیل کمک بگیرند.
؛

ویدیو دستور کتک زدن زنان برای مردان مسلمان


No comments:

Post a Comment